jag suger.

hej. jag vet det var evigheter sen, jag är sämst på att uppdatera! men kände bara för att skriva av mej lite nu, för mår inte så bra just nu. jag orkar inte berätta allt skit, men lite kan jag nog skriva av mej iaf.

till att börja med lovet är slut. skit. sen har jag gjort illa foten. jag har inte heller pluggat på lovet vilket jag skulle. och det värsta av allt, jag har varit den värsta kompisen ever, till många personer. jag är bara en stor dum kompis som inte gör ngt rätt. jag orkar inte med mej själv, jag orkar inte med skolan, jag orkar inte med att jag ALLTID gör folk sura och besvikna, men jag får skylla mej själv för de är ju bara mitt fel. alltihop. jag suger. jag fattar inte vrf jag alltid ska göra samma sak om och om igen till vissa personer, vad är mitt problem!? jag försöker hela tiden förbättra mej men det funkar ju inge vidare, jag faller alltid tillbaka. skit.

det är även så mkt jag borde göra, så himla mkt press. jag ska skaffa körkort, kolla på universitetsutbildningar (söka senast den 15 april, alltså om fyra dagar), fixa i ordning och städastäda hela tiden inför flytten, göra massa skitplugg, hitta ett jobb, prata med min pappa och farmor som jag inte vet hur jag ska prata med efter så lång tid. det tar aldrig slut, allt man ska göra, det blir bara nya skitsaker hela tiden, och jag gör aldrig färdigt ngt! hata allt. hata mej.

så vill bara säga förlåt till alla som jag gjort illa och som jag varit en idiot mot, ni behöver inte förlåta mej, jag förtjänar det inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars lilla bakis! allt löser sig:)

2010-04-12 @ 20:42:05
Postat av: BakerQueen

Lilla hjärtat - det kommer ljusare tider, jag lovar. Efter den 1 juni så blir det bara positivt ska du se. Puss puss

2010-04-28 @ 21:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0