partyparty.

nu är jag här igen, hej på er alla.
igår va en skön dag, gick i skolan med mina två enstaka lektioner, kom hem och spelade lite fotball me vänner, va ju tvungen att passa på i det fina vädret liksom! sen tog jag de lugnt resten av kvällen med mikael, vi kollade på den gamla filmen "crossroads" med britney spears (från 2001) hahha de va jättekul. där är hon fortfarande ung och snygg, idag är hon ju liiite mer "förstörd", eller va man nu ska kalla de. synd, för hon är ändå väldigt begåvad (fast jag har aldrig varit ett stort fan direkt)

jag kom på att jag inte satt upp några bilder från min o min kompis fest nu i lördags, de kan ju alltid va kul för er o se lite av. så jag avslutar inlägget me lite fina bilder. byye.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0