my television shows are back!

hallå igen alla där hemma. hade bara lust att blogga lite, har ju inte gjort det på två dagar nu hehe. dem senaste dagarna har varit som vanligt: skola, träffa pojkvännen, sitta vid datorn och bara chilla. har varit ganska lugnt i skolan fatkiskt, har ganska få lektioner varje vecka, hihi. fast de enda dåliga är att jag har många långa håltimmar mellan mina få lektioner, uschusch. ikväll ska jag kolla på reprisen av vma (video music awards), eller snarare inatt, de ska bli riktigt najs. jag har ändå sovmorgon till 10.45 imorgon, sköönt. en annan sak som är riktigt skön är att de är fint väder varje dag, fine de är kallt på morgonen o kvällen, men va kan man egentligen förvänta sig när de e september. de är ju sol iaf, och ändåhyfsat varmt på dagen, så de är ju faktiskt bra! riktigt härligt med sol, man blir så glad av de, iaf jag. så jag hoppas de fortsätter så!

jag längtar verkligen till slutet av månaden så jag kan få min lön och mitt studiebidrag, jag vill köpa kläderna som jag har berättat om i tidigare inlägg, jag är så sugen på de nu! orkar inte vänta! aaah. jag blir helt lyrisk bara jag tänkter på de, jag har inte shoppat mkt kläder alls den senaste tiden, jag behöver verkligen ett nytt lyft hihi.

och till sist, va har jag gjort idag? en lektion i skolan på morgonen, labb på naturkunskapen, ganska lugnt faktiskt. slutade vid tiotiden och åkte hem och bakade lite kladdkaka, mumsmums. satt lite vid datan o kollade på det NYA GOSSIP GIRL AVSNITTET! säsong tre har ÄNTLIGEN börjat! så jävla härligt. och om exakt 9 DAGAR börjar sjätte säsongen av GREY'S ANATOMY, GUD VA JAG HAR LÄNGTAT!!! WIIIIIE!! då kommer jag sitta bänkad vid min dator heeela dagen och kolla på de avsnittet om och om och om igen. haha nörd jag är :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0