good day.

goood dag. idag är man ledig dåra, najs!! frågan e bara va man ska hitta på. jag funtar på att bara ta de lugnt hela dagen och sitta me datan framför teven. det lockar vääldigt mkt! men lite nytta måste jag väl få gjort först, typ tvätta, diska o städa. och sen vill jag hinna sooova lite också, sov nämligen hos mikael inatt o kom hem ganska nyligen för att han skulle till skolan, så nu e jag fett pigg o de känns så onödigt att försöka sova liksom. men om jag skulle försöka skulle de säkert gå.

va hände i helgen då? ja typ not so much, förutom gröna lund dåra och fotbollsmatchen mellan sverige o ungern (som blev en riktigt rysare in i sista sekund). kollade på matchen me några vänner, vi hade mkt trevligt. sen på söndagen va de lugnt hela dagen, spelade lite fotboll o sådär, jag gjorde faktiskt några riktigt fina mål då, hihi.

och bara för att jag e så pass uttråkad for the moment tänker jag göra en "lista", de är faktiskt lite roligt.

Om dig.
1. hur mycket är klockan just nu? 10.19
2. namn? Johanna
3. vart bor du? Bromma
4. hur många barn vill du ha? två, en kille och en tjej.
5. vill du gifta dig? absolut!
6. har du ätit sushi? no, och de vill jag aldrig göra!
7. favoritglass? jag älskar all glass typ, haha, men vanlijglass eller glass med smak av exotiska frukter sitter ju aldrig fel.
8. hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? en, de brukar bli typ musli eller liknande
9. humör? övertrött och lite hungrig, fast glad.
10. sover du helst själv eller med någon? med någon, eller mer specifikt: med mikael :)
11. skulle du vilja vara längre? njae lite längre kanske, ty två centimeter, men jag är nöjd me min längd nu också
12. skulle du vilja väga mer? nejdå, och inte mindre heller!
13. skulle du vilja ha sex nu? tveksamt.
14. skulle du vilja dricka dig full nu? absolut inte, har aldrig varit full och vill inte bli de heller. ser inte charmen med de riktigt.
16. kan du röra på öronen? om jag får använda handen, haha.
17. kan du slicka dig på näsan? haha jaa faktiskt, de är inte många jag känner som kan de.
18. kan du kolla i kors med ögonen? yes de också
19. kan dina föräldrar lita på dig? de hoppas jag!
20. kan du låta bli att prata på 4 timmar? haha nooo way, de skulle jag aldrig klara! prata är ngt jag gör jäämt.
21. kan du va på en fest utan att dricka? nemas problemas
22. kan dina vänner lita på dig? jaa
23. kan du tänka att pierca dig i naveln? nope, inte ens tänkt tanken
25. kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? jag kan, men om jag hittar ngt jag verkligen vill ha så är de vääldigt svårt!

HAR.
1. har du någonsin ljugit för dina föräldrar? vem har inte det?
2. har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?  many times!
3. har du syskon? en lillebror och en storasyster har jag
4. har du någonsin haft sex med någon? privat
5. har dina föräldrar ljugit för dig? jadå, de tror jag
6. har du varit full den här månaden? neej
7. har du pussat någon som är fyra år äldre? om inte pappa eller mamma räknas så: nej!
8.har du haft sex med någon som är tre år äldre? noope
9.har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej på den också, jag har aldrig ens gillat ngn som e mer än ett år äldre.
10.har du blivit påkommen när du har haft sex? nej!

VEM.
1. vem älskar du? mina vänner, min familj och mikael! <3
2. vem hade du senast sex med? privat
3. vem vill du bli full med? ingen, vill inte bli full
4. vem är den bästa artisten? har många favoriter!! :)
5. vem pratade du senast i telefon med? kay och mamma
6. vem är snällast i världen? mikael och kay!
7. vem sov du senast med?min pojkvän, inatt :)
8. vem såg dig full senast? ingen
9. vem vet allt om dig? mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0