TODAY!

haaalloj! vad ere för dag idag? jo de är torsdag, men inte bara det! de är DAGEN GREY'S ANATOMY HAR PREMIÄR!! ja i USA iaf. NAAAAAAJS! som jag har väntat alltså, och imorgon kan jag äntligen se det, wiiiiie. I am sooo happy. och imorgon får jag min lön från sommarjobbet, så då ska jag åka och shoppa ett par nya jeans, försöka hitta en jacka att köpa och kanske ngt annat roligt! hihi. och så är de freeedag imorgon vilket innebär HEEELG! alltsp jag är bara så glaaad just nu, jag kan inte göra annat än att le!

så va görs ikväll då? jo mikael kommer hem till mig efter sin träning så ska vi mysa och ligga och kolla på vänner tyo hela kvällen. loovely. jag tänkte även baka lite, som vanligt haha, innan han kommer så vi har ngt gött att äta till. de blir nog faktiskt kladdkaka igen. gött. hoppas ni kommer få en lika bra torsdagskväll och fredag som jag! bye for now:)

Kommentarer
Postat av: Helene

Men today är väl oktober och torsdag och 10:onde, skriv nu lite snälla

2009-10-09 @ 18:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0