me love candy.

hey igen. nu har jag vaknat ordentligt, ätit frukost äntligen. igår var en mkt najs dag. de började me att jag o mikael, efter skolan, åkte till stan och kollade på massa kläder, jag testade tillexempel några av klänningarna som jag visade bilder på i förra inlägget, dem va superfina! sen åkte jag och några vänner till gröna lund för att åka massa attraktioner och kolla på håkan hellströms koncert, eller två av oss ville kolla på håkan (jag va inte en av dem) och resten av oss ville umgås o göra annat. efter att vi varit där några timmar pch ganska snart skulle dra hem så gick jag o mikael och spelade på lotteri där man kunde vinna godis (typ zoo, pimpim och fruxo). de va bara vi där och de fanns typ 80 nummer att välja bland, och va hände? jo JAG VANN! hahaha jag blev så chockad alltså. jag vann 4kg godis, heelt sjukt kul! han som jobbade där sa att de va de andra förstapriset han delat ut under dagen o de här va ändå ganska sent på kvällen. så de gjorde min kväll. så nu har jag godis hemma så de räcker o blir över haha. me liiike!
idag blir de nog bara en dag då jag tar de lugnt och vilar ut ordentligt, känner mig lite smådålig, har ont i magen och mår lite illa (trots att jag inte ätit mkt godis alls!) så hörs senare så, tat lugnt och njut av helgen. wiiiie! byebye.

godisgodisgodis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0