I need new clothes.

HEJ BLOGGEN! nu är jag här igen. jag var ledig idag igen, wiiie. men de är bara för att tvåorna i min skola har idrottsdag typ, och vi andra slipper mohaha. så idag sov jag ut ordentligt, tog de lite lugnt o sen fönstershoppade lite i vällingby. jag har hittat massamassa saker o kläder som jag vill ha, men jag har inte riktigt dem pengarna. men snart får jag lön o studiebidrag igen, så då har jag några tusenlappar! tänkte jag skulle börja me att köpa lite kläder som behövs nu när de blir höst. bland annat ett par mörkblåa jeans från TOPSHOP, en tjocktröja från H&M, lite vanliga basic t-shirts från lite här o var och en läderjacka! dem ska jag bara ha, punkt slut.

imorgon har jag typ en lektion och sen på kvällen ska jag och mikael på bio, vi ska se the ugly truth med katherina heigl, den verkar väldigt bra. och de är premiär då hihi. så de kommer bli skoj.
ni har väl dem flesta märkt att idol har satt igång igen. de är ju nu när de är auditions som de faktiskt är roligast att kolla, de finns så många konstiga människor alltså hahaha. bland annat dem där två killarna som låtsades vara jättenervösa o hade me sig en guitarhero gitarr typ, haha sjukt! men man fattade ju att dem drev. men ändå kul. så man får väl helt enkelt sitta bänkad framför teven varje kväll för att kolla på idol, hehe.


UPPDATERING: the ugly truth va så jävla bra! jag älskar den filmen, REKOMMENDERAS av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0