i love you.

jaa nu är jag här igen, två dagar senare. lite bättre än föut iaf.
alltså jag kan verkligen inte beskriva hur jag känner för mikael med ord, jag har varit tsm med honom i lite mer än tretton månader nu och jag är fortfarande lika kär nu som då! det går inte en dag utan att jag tänker på honom. hihi. han är så söt och underbar. orden för att beskriva min kärlek går egentligen nästan bara att säga på ett sätt. jag älskar dig mikael.

so what's up? mitten av veckan, börjar 10.45 idag o slutar 14.55, men jag har bara två lektioner ändå. först geografi, sen matte. kul. not. ikväll har jag inget speciellt planerat, typ träffa mikael och kolla på ngn film eller "vänner" som han blivit så förtjust i senaste tiden (wiiie) och bara mysa och njuta. funtar även på att baka ngt, de är ju såå gött! vet bara inte riktigt vad i så fall. hhmm... kladdkaka? men de gör jag ju typ alltid haha. kanske muffins? men de är jag inte så bra på, fast de är ju jävligt gott! eller typ sockerkaka? naaajs, de va år och dar sen sist. jaja vi får se vi får se. ngt ska de bli iaf, that's for sure!! :)

nu måste jag kolla igenom min garderob och bestämma vad jag ska ha på mig idag, har verkligen ingen aning! aja ciao o puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2009-09-24 @ 11:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0