friends in my heart.

heeej. söndag idag, vilket innebär skola imorgon, usch. jag får se till att göra de bästa av dagen och hitta på ngt roligt! sov hos mikael inatt, kom hem runt nio i morse, eftersom han hade tidig innebandymatch va jag tvungen att åka. har inte dirket ngt planerat idag, men jag känner för att göra något iaf o inte bara va hemma och dega. funtar på att gå ut till fotbollsplanen några hundra meter bort och skjuta lite. låter lite patetiskt att stå och skjuta alldeles själv, men de är ganska skönt faktiskt, och bra övning! för er som inte vet så brukar jag spela mkt fotboll me mina vänner, it's loooovely!
kom på att jag har lite läxor till nästa vecka också som jag måste få gjorda idag, eller iaf de mesta. men de tar jag nog lite senare ikväll för jag orkar inte nu. jag har precis städat mitt rum så jag e lite småtrött hehe.

en sak som e riktigt najs btw är att jag har fått mikael att kolla på VÄNNER, WIIIIE! underbaaart. alltså han har inte kollat jättemkt, men runt tio- femtion avsnitt iaf. and he likes it. scooore! även hans bror tycker de verkar bra o kanske ska börja kolla, hihi. jag tycker alla som inte har sett de tidigare ska börja kolla på de, den BÄSTA komediserien EVER! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0