am I back? maybe.

hallå folket där hemma, hallå bloggen.

jag säger bara en sak... bloggtorka! orsaken till att jag inte skriver är för att jag bara inte har ngt intressant att skriva om. men jag fick ändå lust att börja blogga igen idag helt plötsligt, kände att jag inte hade ngt bättre för mig ändå. just nu har jag sovmorgon och sitter o lyssnar på musik i mjukisbyxor, t- shirt och mystoflor. underbart. måste inte gå åka till skolan förrän om typ en timme hihi. och sen har jag bara två lektioner idag (som jag har typ varje dag på mitt nya schemma!) men de enda dåliga är att jag har en skithåltimme på tre timmar mellan mina två lektioner så jag slutar typ tre ändå. bläbläblä.

så va har mer hänt? jag har fyllt 18!! så nu är jag en stor flicka haha. jag har haft flera fester för att fira, först med familjen på min födelsedag, sen me släkten två dagar senare o sen med vännerna helgen efter. så det har varit naaajs!! har bland annat fått pengar, presentkort, smycken, champagneglas, ipodhögtalare, ipodskydd, kläder, sandaler, blommor, fotoalbum o lite annat smått o gått. så nu är jag nöjd. jag har däremot inte hunnit gå ut än, skulle gjort de nu i fredags men mina vänner jag skulle ut me blev sjuka så de blev aldrig av. men de kommer ske snart!

so what's new? jag vill ha pengar för jag vill köpa lite nya kläder inför hösten och vinten som snart kommer hoppas på oss. usch jag längtar inte. fast vinter innebär ju iof att de snart är jul så ganska bra e de ändå! wiie. kläder sim jag för tillfället trånar efter är e stor och skön tjocktröja att ha till tights eller strumpbyxor (jag gillar den från H&M med musse pigg på). jag vill också ha ett par nya jeans, eller inte jeans men typ "tights" med jeansmaterial som man bara dra på sig, de är både skönt och snyggt! sen behöver jag även ett par nya mysiga vantar, jag har tappat bort mina gamla klumpig som jag alltid är haha. nu ska jag gå ner och duscja o fixa mig inför school så jag hinner i tid, så byebye så länge. jag skriver igen när jag kommer hem eller på håltimmen. ciaao.

Kommentarer
Postat av: Helene (igen)

Låter som det var riktigt kul att fylla 18, Grattis i efterskott! Om du inte har lust att blogga så kan du ju lägga in massa bilder från alla festligheter! En bild om dagen så blir det kanske några inlägg :-D

2009-09-03 @ 09:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0