tio saker

och till sist, men inte minst tio saker du inte visste om mej. nu blottar jag mina inersta hemligheter hahah.

  • Jag är lite utav en perfektionist (stavar man så?)
  • Jag är tidsoptimist! tror alltid att allt tar kortare tid haha
  • Jag funderade länge på att vara med i idol förra året, men bangade ur någon månad innan
  • Jag är känslig, men gråter ändå sällan framför folk
  • Jag är en riktig linslus, älskar att stå framför kameran
  • Jag är livrädd för hajar!
  • Jag har länge haft en tvcrush på patrick dempsey från greys (fast det borde ni väl egentligen redan vetat?)
  • Jag följde melrose place slaviskt förut och började gråta när jag tittat på sista avsnittet
  • Jag är inte bra på att spara pengar!
  • Jag pratar ofta oavbrutet

Kommentarer
Postat av: viktor

Inget nytt... :)

2010-01-03 @ 23:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0