städastädastäda

heej. förlåt för dålig uppdatering i helgen, jag berättar nu istället en short version. i fredags efter skolan träffade jag lite vänner, och sen mikael på kvällen. trevligt var det. på lördag var jag på en liten julmarknad, spelade lite fotboll och träffade mikael på kvällen och åt middag, kollade på film och bara hade mys! på söndag var det dags att åka hem och möta det stökiga rummet och börja städa och rensa. inte kul. men nödvändigt. höll på i några timmar, är fortfarande inte klar hehe. men nu är det ju storstädning på gång så de kommer ta ett tag.

idag börjar jag 14.45, vilket är najsnajs. har bara en lektion hihi. men då känns det egentligen lite onödigt att gå till skolan liksom. sen när jag kommer hem ska jag fortsätta städa lite, plugga och sen träffa mikael. mkt att göra och lite tid, jobbigt. men det kommer bli riktigt najs när det är klart.

nu ska jag göra i ordning mig, så pussohej!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Har du börjat uppdatera igen, kul :)

Låter som du haft en trevlig helg, synd bara att vi inte kunnde ses, får se till att det blir snart iaf. :)

2009-11-30 @ 17:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0