jag bryter mönstret, har svenska rubriker

ja alltså hej igen då! va ju så sjukt jävla länge sen sist att jag inte ens vill prata om det, skäms så mkt. bläbläblä. så vill direkt hoppa till det roliga att jag skriver i min bloggilogg igen. allihop jublar förstår jag haha.
så vad är nytt? jag spelar gitarr, eller alltså inte på lektioner utan bara hemma, har fått låna en gura från min moster för några veckor sen, kör på som tusan! skitroligt. är fortfarande tsm med mikael, vi firade femton månader den femtonde (hehe lite ironiskt) så det var mys. annars går jag i skolan som vanligt, träffar mina vänner och mikael. jobbar inte. tränar inte ngt, men ska troligtvis börja med basket igen snart. har inte fått svar från klubben än bara, hoppas jag får det snart. är sugen på att träna. vill skaffa lite magrutor, eller nåt hahaha. imorgon är det friday men ingen greys i usa för det är thanksgiving. skit också, det förstörde min kväll. men ska träffa mikael ikväll och då kommer jag definitivt bli på bättre humör vill jag lova. hihi. jag ska sova hos honom. vi ska väl mysa och kolla lite på vänner antar jag, han är helt fast nu alltså mohaha! me like. men bara för att jag är så uttråkad nu ska jag sätta upp några olika listor jag suttit och skrivit nu ett tag. så titta och njut! bye.

vi börjar med "pest eller kolera" (listan taget från kenzas.se)

Mc Donalds
eller Burger King
Blondiner eller brunetter
Surt eller salt godis
Vanlig Cola
eller Cola light

 

Paris eller New York
Stockholm
eller Göteborg
Kaffe eller te
Adriana Lima eller Miranda Kerr
High heels eller Converse
Desperate housewives eller Gossip Girl
Scrubs eller How I met your mother
Blåögda killar
eller brunögda
Sony Ericsson
eller Nokia
Xbox eller Playstation

 

Utekväll eller hemmakväll
Julafton
eller nyårsafton
Edward
eller Jacob
Ginatricot eller H&M
Ge eller (haha, egoist?)
Britney Spears eller Lady Gaga
Personlighet
eller utseende
Pengar eller kärlek
Chips eller ostbågar
Att aldrig mer få äta chips
eller att aldrig mer få shoppa skor
Att alltid gå runt och lukta lite prutt eller att prutta 100 gånger om dagen (HAHA!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0