favoriter a la johanna

jahapp och nu en lista med my favourites. har nog inte gjort en sån förut så det blir debut hihi.

Klänning: min nya blommiga (som jag visade bild på ganska nyligen) från TOPSHOP för 350 kronor
Väska: en liten brun som jag köpt på second hand för några veckor sen för 29 kronor, me like very mucho!
Partylåt: haha oj vad svårt, är ju inte direkt ute och ”partajar” så ofta, men om jag bara ska ta någon bra låt jag gillar att dansa till skulle det nog vara ”right round” med flo rida, den är så skön liksom.
Färg: gillar många olika, svart, grå, blå, vit, orange. kan inte bara välja en.
Affär: TOPSHOP
Serie: oj herregud vad svårt, älskar otroligt många. typ greys, gossip, 90210, one tree hill är dem jag följer mest.
Bil: nej men min mamma har en grön Mitsubishi (som jag alltid brukade kalla ”mitchubitchi” när jag var yngre hahaha) och i den ska jag köra när jag tagit körkort (ngn gång om några månader eller nåt haha)
Band: samma här har så många jag gillar att det är helt sjukt. musik är en av mina passioner. the fray, air traffic, fall out boy, my chemical romance, coldplay, green day, keane, panic at the disco, takida, the red jumpsuit apparatus, third eye blind är bara några få. Hehe.
Maträtt: tacos eller pannkakor sitter aldrig fel i magen
Godis: enkelt, lakrits.
Chips: sourcream, men äter hellre godis
Dryck: colacolacola, fast nu blir det väl julmust som gäller istället
Alkoholhaltig dryck: cider är gött
Skvallerblogg: vet inte, jag brukar faktiskt inte läsa bloggar ofta alls, knappt ens dem största.
Konsert: har aldrig varit på en ”riktig” konsert (men skulle gärna vilja)
Skor: mina vita låga converse, dem är underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0