CONGRATULATION!

goood mooorgon! jag kollar ut genom fönstret och ser ett underbart vackert väder och kan inte annat än att bli GLAAAD! idag fyller kussen hela 14 år, GRAAAATTIIIIS! därför kommer detta inlägg bli tillägnat honom hihi. tiden har gått så himla fort, det känns som igår man var en busig liten unge som sprang runt och busade med allihopa. nu är man liksom snart arton o man känner att man inte riktigt har samma... eller who am I kidding! jag är fortfarande lika busig och energiskt, hahaha! det enda som förändrats är att jag blivit liiite längre och snyggare *blink blink*.
så vad ska man göra idag? mina planer är att först ringa och sjunga för min kusselusse, sen tror jag att jag ska försöka få tag på honom och träffa honom en stund också, det måste man ju göra! sen vid fyratiden drar jag över till mikaels hus och är med på deras släktmiddag. det ska bli kul att träffa hela tjocka släkten, har bara träffat några av dem förut. så nu ska man klä upp sig fint, sätta på sig det fina leenden o vara lite social, nemas prolblemas. måste bara tvätta lite kläder nu så jag har något att ha på mig, kan vara en fördel. så see ya laater!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0